tiistai 20. marraskuuta 2012

Kakkukuva - Tårtbild

Tulipahan tehtyä ihka ensimmäinen kakkukuva.
Erittäin mielenkiintoista ja ei yhtään niin helppoa
kuin arvelin. Joudun myöskin lähtemään Kemin
Juhlax:iin ostamaan uudet pensselit. Netistä en
niitä hanki, koska haluan nähdä ja tunnustella
niitä ennen kuin ostan ne. Tilaamani pensselit
eivät saa kovin hyvää arvosanaa, taisi olla
wiltonin pensselit. Tällaisen prinsessakruunun
sain aikaseksi :) Valitettavasti se ei pääse
kastekakun päälle, mutta sainpahan harjoitusta.
Käytin pastavärejä ja marsipaania, siis ihan
syötävä kakkukuva :)

Min första tårtbild...ja det var inte så lätt
som jag trodde. Men man måste absolut ha
penslar som är bra att måla med. Det är
mycket små detaljer som oftast kräver
noggranhet. Nedan ser ni min krona som
jag målade idag :) Den ska nog tyvärr inte
vara på doptårtan men jag fick i alla fall
prova på och göra en. Gjord med pasta-
färger och marsipan, alltså ätbar! :)


Kakkukuva - Tårtbild



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)