keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Hello kitty kakku - tårta


Sieltä täältä kaikkea vanhaa putkahtaa esiin ja itse käyn juuri vanhoja valokuvia läpi, koska tyttäremme 1-vuotis kuvat ovat menossa teetätettäväksi ihan näinä päivinä. Löysinkin tämän kakun kuvan kuvien joukosta ja tämän teinkin ennen blogin ylläpitoa :) Ihana roosa Hello Kitty kakku. Tämä oli kyllä todella hyvä kakku ja makea dumletäyte oli tosi hyvä. Tätä on tehtävä uudestaan ja pian! Ehkä syntymäpäiväni kunniaksi, koska silloinhan pitää syödä jotain mistä itse tykkää :)

Dumletäyte:
180g dumle karkkeja
3 dl kuohukermaa
Sulata dumlet kerman joukkoon (ei saa kiehua). Anna jäähtyä jääkaapissa yön yli. Vatkaa vaahdoksi.


Osallistu Kattipaakarin synttäriarvontaan, 
klikkaa itsesi Kattipaakarin blogiin 
alla olevasta kuvasta!



Här och där ser man nu mycket gammalt dyka upp och jag har själv nu gått igenom gamla foton för att få ordning på dem. Denna bild hittade jag bland alla bilder. Våran dotters namnsdags tårta och den tårtan gjorde jag innan jag började blogga :) En härlig rosa Hello Kitty tårta. Den var faktiskt god för den hade en dumlefyllning som jag bara måste göra igen! Kanske när jag själv fyller år för då ska man ju äta det man gillar :)

Dumlefyllning:
180 g dumle
3 dl vispgrädde.
Smält ner godiset i grädden (får ej koka). Låt kallna över natten i kylskåp. Vispa fluffigt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)